Dodir tehnologije

 

O projektu

Udruga Gradionica provodi projekt koji će osigurati unapređenje stručnih, tehničkih, programskih i trening kompetencija ukupno 4 udruge iz 3 grada. Riječ je o udrugama Gradionica i Radiona iz Zagreba, udruzi CZMZ iz Zaprešića te udruzi Labin Zdravi Grad iz Labina, a koje će unapređenjem vlastitih kapaciteta stvoriti preduvjete za razvoj i provedbu 6 višednevnih programa i 2 programa jednodnevnih događanja te ih provesti za pripadnike skupine krajnjih korisnika, djecu i mlade.

Udruge su ujedno i partneri na projektu, a u partnerstvu sudjeluju i grad Labin te Fakultet elektrotehnike i računarstva iz Zagreba. Projektne aktivnosti provode se u svrhu popularizacije STEM-a, promocije održivog razvoja te izgradnje preduvjeta za razvoj društva utemeljenog na znanju, inovacijama i kritičkom promišljanju.

Projekt je s provedbom započeo 12.05.2021. te će se provoditi do 12.05.2023.

DODIR Tehnologije - GRADIONICA
Svečanost potpisivanja ugovora

Ključni ciljevi projekta

01

  • Unaprijediti trening, stručne, tehničke i programske kapacitete 4 udruge
  • Osmisliti, razviti i provesti 6 programa višednevnih radionica te 2 programa jednodnevnih događanja u 7 jednodnevnih, 20 četverodnevnih i 16 trodnevnih ciklusa radionica u 6 gradova u Republici Hrvatskoj

Ukupna vrijednost projekta

02

Projekt je ukupno vrijedan 1.850.631,21 HRK te je sufinanciran sredstvima Europskog socijalnog fonda (ESF) u iznosu od 1.850.631,21 HRK, a provodi se u sklopu Poziva Jačanje kapaciteta organizacija civilnoga društva za popularizaciju STEM-a objavljenog u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali.

Kontakt

03

Ivan Decker
E-mail: ivan.decker@gradionica.hr

Partneri na projektu

 

Partneri

Projekt je ukupno vrijedan 1.850.631,21 HRK. Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda u iznosu od 1.850.631,21 HRK, a provodi se u sklopu Poziva Jačanje kapaciteta organizacija civilnoga društva za popularizaciju STEM-a objavljenog u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014-2020.

What Students Say

 

Feedback